Programa skirta

  • Siekiantiems sukurti nepriekaištingą strategiją savo verslo, įmonės, ar kliento komunikacijai

  • Norintiems sukurti skaitmeninės rinkodaros strategiją savarankiškai

  • Pasiryžusiems patobulinti savo žinias apie digital kanalus

  • Svajojantiems dirbti skaitmeninės rinkodaros specialisto darbą

  • Kuriantiems savo verslą

Mokymų temos

Kurso lektoriai

Kamilė Račiūtė
GOOGLE ADS

Sertifikuota Google Ads, Google Analytics ir Facebook įrankių specialistė. Taip pat, viena iš nedaugelio atrinktų kandidatų dalyvavusių “Google Digital Champions” programoje ir apdovanota “Smart Bidding Expert” ženkleliu.

Kornelija Janutė
FACEBOOK ADS

Turi 4 metus patirties kaip performance manager (Facebook, Google Ads, Snapchat, Twitter,Linkedin, Pinterest) fokusuojasi į Facebook Ads. Šiuo metu dirba įmonėje Kilo.Health kaip dviejų produktų Team Lead.

Gabija Kavaliauskaitė
INSTAGRAM

Projektų vadovė Gabija socialines medijas pažįsta iš visų pusių. Agentūroje Caption, jos rankose, klientų paskyros tampa matomos, o pačios kuriamas „Dogs of Vilnius”, tapo vienu sėkmingiausių, šunų augintojų bendruomenę suburiančių, projektų.

Darius Gerulis
KOMUNIKACIJOS STRATEGIJA

Caption verslo vystymo vadovas. Kalbindamas potencialius klientus ir rengdamas jiems pasiūlymus, per mėnesį Darius nagus prikiša prie daugiau nei 10 skirtingų prekių ženklų. Darius misija - kad kiekvieno kliento socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA.

Vaida Eirošiūtė
TURINIO KŪRIMAS

Socialinių medijų ekspertei ir Caption agentūros projektų vadovei Vaidai jau 6 metus soc. tinklai – tai ne tik laiko praleidimo būdas. Nuo universiteto, naujienų portalo iki politinės partijos bei agentūros – Vaidos klientų krepšelyje rasime ne vieną išskirtinį projektą, pareikalavusį ypatingo srities išmanymo.

Karolis Rimkus
LINKEDIN

Karolis vadovauja Caption, socialinių tinklų rinkodaros agentūrai, padedančiai Lietuvos ir užsienio įmonėms ir prekių ženklams siekti rezultatų bei kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose. Jo mokymuose ir pranešimuose per pastaruosius kelis metus jau dalyvavo >4000 žmonių, o LinkedIn seka virš 20 000.

Nepražiopsok early bird nuolaidos